Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 48 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kolbuszowa Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16V
Piwa: 0/2
Wysłany: Sob 14 Sie 2010, 14:35
Temat postu:
szukam przekaźnika bądz bezpiecznika wtryskiwaczy
Pracują tylko 2 wtryskiwacze. 2 pozostałe nie wtryskują paliwa. Wczesniej myłem auto i mogłem zalać konektory do wtryskiwaczy . Przez to pewnie padły 2 tryskiwacze. Ale oby nie wchodzic w koszty to trzeba zmierzyc rezystencje obu wtryskiwaczy. Jesli nie miesci sie w granicach to znaczy ze jest zepsuty a jesli dobry to pewnie jakis bezpiecznik, przekaźnik bądz co innego _________________ samochodzik
Re: ( Fiat Bravo ) szukam przekaźnika bądz bezpiecznika wtryskiwaczy
A iskrę sprawdziłeś na tych 2 garach?Bo może być tak,że to cewka jest zalana i komp nie poda paliwa jak nie ma iskry.Tylko nie mam pewności na 100%,czy tak jest w tym silniku.
Re: ( Fiat Bravo ) szukam przekaźnika bądz bezpiecznika wtryskiwaczy
Kolego jeśli jest to 1-3 lub 2-4 to masz do czynienia z awarią cewki. Co do innych objawów to polecam osuszenie wtyczek wtryskiwaczy. Bywa tak że są źle zakonserwowane i łapią wilgoc co własnie powoduje brak impulsu na wtrysku. Pozdrawiam
Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 48 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kolbuszowa Posiadane auto: Fiat Bravo 1.6 16V
Piwa: 0/2
Wysłany: Sob 14 Sie 2010, 21:43
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) szukam przekaźnika bądz bezpiecznika wtryskiwaczy
otóż myjąc silnik zrobiłem najważniejsze rzeczy. Nie myłem silnika na łysa pałe żeby specjalnie sobie go zalać. Przykryłem to co sie robi wtedy przeważnie czyli zakryłem alternator, komputer,skrzynki bezpiecznikowo- przekaźnikowe, cewki zapłonowe, akumulator, złącze konektorowe wtrysk-zapłon , kompresor klimatyzacji elektryke świateł i niektóre złącza konektorowe. Po przejechaniu 10 km spadły obroty . Samochód zaczął chodzić tylko na 2 gary . A to dlatego jak potem dostałem się do wtryskiwaczy paliwo dostarczały tylko 2 wtryski , pozostałe 2 nie funkcjonowały. Więc to oczywista sprawa ze auto sie zamuliło i spadły obroty. Moje zdanie jest takie ze trzeba pare rzeczy sprawdzic przed kupieniem nowych 2 wtryskiwaczy. Samochód był myty więc narazone na wode były wtryski ( złącza konektorowe) i złącza konektorowe czujnika prędkośći walu i pozycji tłoka oraz zlacze konektorowe czujnika faz rozrządu. Te 2 złacza czujników mniej były narazone bo znajdują się schowane na dole więc wątpie w to ale nie przeszkadzałoby mu zmierzyć rezystencje dla niego wychodzi 774-946 omów. Także miernikiem sobie poradze. Musi coś być ze stykami tych dwóch wtrysków bo zrobiłem próbe wpinając złącza z tych działających wtrysków w wtryski które nie chodzą i efektu rzadnego. Przeczyszcze styki , odrdzewiacz nie pomógł. Mogą być faktycznie walniete od tej wody. W fiacie bravo jest przekaźnik i bezpiecznik wtrysków dla wszystkich wtryskiwaczy więc wątpie w to że spaliło przekaźnik czy bezpiecznik bo wtedy ani jeden by nie chodził z wtryskiwaczy. Tylko słyszałem . Dla pewnośći przelece wszystkie przekaźniki i bezpieczniki w przedziale silnikowym. _________________ samochodzik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Nadwozie
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.