Witam .
Przedewszystkim musze na wstępie powiedzieć że żaden ze mnie mechanik i wiecie nogą jestem z tego tematu Ale do rzeczy .
Otóż mam brawę 1,4 s 97' z gazem i od pewnego czasu zdarza mi sie taka sytuaja że oto jadę samochodem zimnym { od startu ok1 km} i wskażnik temp pokazuje 90 st . po czym do wnętrza auta leci zimne powietrze i np. na światłach ,{ wskaźnik temp nagle spadaz 90 do ok 30 st } na mniejszych obrotach auto gaśnie { kiedyś miąłem podobna sytuację z tym że zimne auto nie chciało na gazie jechać więc wymieniłem reduktor i było ok }. próba odpalenia na benzynie nie daje rezultatu wiec przełanczam na gaz po jakichś 3 minutach auto zapala nagle wszystko jest ok . i jedziemy dalej jeźdzę z tydzien nic się nie dzieje jest ok . po czym znowu kolejna niespodzianka . No termostat wymieniałem rok temu wraz z płynem chłodniczym . więc myśle że to nie to . z drugiej strony mam nadzieje że to jest to bo ktoś mnie już straszył uszczelką pod głowicą . Niestety na forum nie znalazłem podobnego przypadku w związku z tym napisałem
Ostatnio zmieniony przez sikor210 dnia Czw 24 Sty 2008, 10:32, w całości zmieniany 1 raz
Re: ( Fiat Brava ) gaśnie brawa wczasie jazdy { skoki temp }
ja nie rozumiem...
"wskaźnik temp nagle spada czyli mniejszych obrotach auto gaśnie"
to temperatura spada, czy obroty...bo juz sam glupi jestem...wez na spokojnie jeszcze raz opisz problem..najlepiej edytując swój poprzedni post...
ale jeżeli temperatura spada to nie jest uszczelka..to nie są raczej objawy uszczelki...podstawowym objawem walnietej uszczelki jest ubytek plynu chlodniczego, olej jak maslo kakaowe i inne takie...
Re: ( Fiat Brava ) gaśnie brawa wczasie jazdy { skoki temp }
kolego poprawiłem wiec teraz myślę że wszystko bedzie już jasne .
a propos auta to dziś też nic się nie dzieje jeździ sobie autko normalnie .
szczerze przyznam nie jestem jakimś pedancikiem i nie mam auta po to żeby nim " do kościoła " jeździć tylko uważam że ono ma pracować a swoją drogą przejechane już mam tyle że nawet mechanicy szczękę opuszczają i mówią że to prawie nie możliwe gdyż jest na liczniku 260000 z czego ok. 220000 na gazie bo jest w aucie już 9 rok
I jak słuchać ludzi którzy twierdzą ze przez gaz silnik się szybko kończy ?
Re: ( Fiat Brava ) gaśnie brawa wczasie jazdy { skoki temp }
sikor210 napisał:
...
I jak słuchać ludzi którzy twierdzą ze przez gaz silnik się szybko kończy ?
...
No właśnie? Też się nad tym zastanawiam. Wiele osób jęczy że gaz zajeżdża silnik, a jak widać na przykładzie kolegi wiele zależy od tego jak dbasz o auto i na jaką sztukę trafiłeś. Z tego co piszesz to Twoja instalacja na dodatek nie jest nawet sekwencją, która zrobiona jest tak żeby zminimalizować dodatkowe zużycie silnika.
Gratuluję przebiegu, ale myślę że właśnie zacznie Ci on już powoli doskwierać... przebieg ponad 260tyś przy benie/gazie jest godny podziwu, ale obawiam się że właśnie zacznie już dawać o sobie znać...
Re: ( Fiat Brava ) gaśnie brawa wczasie jazdy { skoki temp }
No dokładnie może byc tak . Przebieg jest ja najbardziej realny . A co myslisz Adamie na temat tych zagadkowych przypadłości mojego bolidu ?
Liczę się z tym że sie psuło będzie niestety ale cóż nie mam za bardzo innego wyboru jak jeżdzić nią ale generalnie nie mogę na brawę złego słowa za bardzo powiedzieć . Jeżdze nią 1.5 roku codziennie min ok 100 km czasem więcej i w sumie dołożyłem do niej koło 1000 zł a zapłaciłem niewiele ponad 6 krotność tej kwoty .
Pozdrawiam i mam dzieje że jakoś uda ci się słowo o tym moim problemie poweidzieć
Re: ( Fiat Brava ) gaśnie brawa wczasie jazdy { skoki temp }
cóz chyba się nie obejdzie . tylko dziwna sprawa z tym że to się zdarza jak narazie raz na jakiś czas a potem jest całkowicie normalnie
PS: Dawno mnie na forum nie było .A wracając do tematu zmieniłem czujnik temp na bloku i od tej pory auto grzeje się normalnie i problemy znikły odpukać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Brava ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.