Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Stilo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bheesty

Dyskutant



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 51
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: BMW E60 530d 218KM 2003r i Mercedes A 170CDi 95KM 2003r
Piwa: 1/6
Wysłany: Sro 13 Paź 2010, 10:28
Temat postu:

Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


Witam,
Ja doskonale wiem, że było o tym wiele postów, ale podpowiedzcie proszę, bo może źle to interpretuję:

Mam wszystkie efekty padniętej dwumasy:
- drgania auta - dach szklany już robi mi sieczkę z mózgu (ale tylko na wolnych obrotach i po załączeniu klimy znikają - ostatnio coraz mniej)
- metaliczne stuki przy gaszeniu
- stuki z prawej strony silnika na wolnych obrotach

ALE:
- po wciśnięciu sprzęgła gdy gaszę ZUPEŁNIE nic się nie zmienia, również gaśnie z wyraźnym metalicznym dźwiękiem i stuknięciem, czasem mam wrażenie, jakby silnik się zatrzymywał nagle (tak jakby ktoś po przekręceniu kluczyka metalowy pręt wkładał w koło Smile )

Nie chcę podawać moich podejżeń, prosze o opinie. Może to jednak nie koło i od czego zacząć?

Bardzo dziękuję
Pozdrawiam
Łukasz

Stilo 1,9JTD 115KM 2002r 156tys km 3d
Powrót do góry
jacenty77

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 315
Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj-pom
Posiadane auto: stilo
Piwa: 10/3
Wysłany: Sro 13 Paź 2010, 10:38
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


zacznij od kola pasowega ale to raczej dwumas. Jak chcesz to pisz na PW
bo mogę mieć
Powrót do góry
bheesty

Dyskutant



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 51
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: BMW E60 530d 218KM 2003r i Mercedes A 170CDi 95KM 2003r
Piwa: 1/6
Wysłany: Sro 13 Paź 2010, 10:41
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


I to powodowałoby takie drgania na wolnych obrotach? Wszystko lata w aucie jak głupie, dudni, ale na kierownice za mocno się nie przenosi i po dodaniu lekko gazu drgania znikają, wystarczy 1000rpm
Powrót do góry
gokar83

Debiutant



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 49
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: Stilo 1.9 JTD
Piwa: 1/1
Wysłany: Sro 13 Paź 2010, 11:01
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


poducha skrzyni jeszcze do wymiany.
Powrót do góry
bheesty

Dyskutant



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 51
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: BMW E60 530d 218KM 2003r i Mercedes A 170CDi 95KM 2003r
Piwa: 1/6
Wysłany: Sro 13 Paź 2010, 11:03
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


Mówimy o tym?
http://www.fiatstilo.com.pl/sam-naprawiam/item/8-wymiana-poduszki-skrzyni-biegów

proszę kopiować link, bo nic nie mogę z nim zrobić, jest z polskimi znakami ??? Cool
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sro 13 Paź 2010, 11:03
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
gucioo21

Dyskutant



Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 77
Skąd jesteś (miejscowość / region): Jelenia Góra
Posiadane auto: Stilo MW JTD 115
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 13 Paź 2010, 11:54
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


Jednym z objawów zużycia dwumasy jest niemożliwość utrzymania płynności jazdy na niskich obrotach (np. na 1 lub 2 biegu). Jak jest w tym temacie?
Wciskanie sprzęgła chyba nic nie zmienia, bo koło dwumasowe jest "osadzone" na silniku. Wyłącza się tarcza sprzęgła. W przeciwnym razie było by to bezsensowne rozwiązenie. Wciska się sprzęgło i silnik zaczyna się telepać (lub nawe gaśnie), bo stracił "równowagę"

Co do szarpania silnika przy gaszeniu, to nie traktował by tego jednoznacznie jako winę dwumasy. W moim służbowym aucie (fakt , że Meganka) auto zawsze tak gasło (i nawet zapalało w ten sam sposób). W moim stilonie to przynajmniej (jak silnik jest ciepły) w 80% przypadków gaśnie płynnie jak benzynowy
Powrót do góry
bheesty

Dyskutant



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 51
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: BMW E60 530d 218KM 2003r i Mercedes A 170CDi 95KM 2003r
Piwa: 1/6
Wysłany: Sro 13 Paź 2010, 12:34
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


gucioo21 napisał:
Jednym z objawów zużycia dwumasy jest niemożliwość utrzymania płynności jazdy na niskich obrotach (np. na 1 lub 2 biegu). Jak jest w tym temacie?
Wciskanie sprzęgła chyba nic nie zmienia, bo koło dwumasowe jest "osadzone" na silniku. Wyłącza się tarcza sprzęgła. W przeciwnym razie było by to bezsensowne rozwiązenie. Wciska się sprzęgło i silnik zaczyna się telepać (lub nawe gaśnie), bo stracił "równowagę"

Co do szarpania silnika przy gaszeniu, to nie traktował by tego jednoznacznie jako winę dwumasy. W moim służbowym aucie (fakt , że Meganka) auto zawsze tak gasło (i nawet zapalało w ten sam sposób). W moim stilonie to przynajmniej (jak silnik jest ciepły) w 80% przypadków gaśnie płynnie jak benzynowy


Nie do końca wiem, co masz na myśli mówiąc o płynności jazdy? Chodzi o szarpanie? W zasadzie nie czuję żadnych problemów z jazda w korku (poza tym telepaniem dachu Smile ) Mogę jechać na niskich obrotach i nagle przyspieszyć (nagle, jak na diesla Smile ), mogę sobie powoli turlać się na dwójce. Ale w zasadzie płynność na tych dwóch - mocnych biegach nigdy nie jest super, bo wystarczy muskanie gazu, żeby auto lekko wyrywało.
Powrót do góry
adasch

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1794
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
Wysłany: Sro 22 Gru 2010, 12:11
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


mam to samo,

pozbyłeś się tego ultra wkurzającego problemu?

ja wymieniłem 4 poduch na nowe po zmianowe, i trochę pomogło ale nie całkowicie, wyminiłem rozrząd oraz koło pasowe dwumasowe na najnowsze dyco, dałem alternator do regeneracji w tym wymiana wolnobieżki.

na niskich obrotach drga cała buda, minimalne dodanie gazu ui nie drga.

klikanie delikatne w gaz i przez buda przechodza straszne wibracje

auto przyspiesza normalnie, itd.

To wina dwumasy?

jeżli tak to kupić valeo czy OEM?

Jacenty, możesz mi podesłać aktualna cenę na dwumasę sprzęgło i docisk?

Pozdrawiam
_________________
Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto!
Powrót do góry
gadu-gadu
Marek82

Auto Maniak



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 793
Skąd jesteś (miejscowość / region): Będzin woj. śląskie
Posiadane auto: Stilon 2004 JTD 115 180tys
Piwa: 28/2
Wysłany: Sro 22 Gru 2010, 13:04
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


Adaś powiem Tyle ten typ tak ma Smile
Ja już się z tym pogodziłem:)

Stilówki JTD zawsze trzepotały kultura poprawiła się dopiero w momencie wprowadzenia multiJet w 2004/5 roku:)
_________________
Z poważaniem

Marek
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
adasch

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1794
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
Wysłany: Sro 22 Gru 2010, 13:12
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


no to jestem w szoku
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
czyli ten dach dalej będzie mi tak napitalał?

muszę się spotkać z kimś z trójmiasta aby porównać.

byłem przekonany, że to dwumasa ma takie luzy.
może to koło valeo jest cięższe i lepiej to tłumi?
jeżeli było tak w std to jestem bardzo zdziwiony.

TDI w porównaniu do mojego to nie trzęsie

spróbuję narysować amplitudę drgań koła kierownicy na kartce Wink

pozdrawiam
_________________
Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto!
Powrót do góry
gadu-gadu
Marek82

Auto Maniak



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 793
Skąd jesteś (miejscowość / region): Będzin woj. śląskie
Posiadane auto: Stilon 2004 JTD 115 180tys
Piwa: 28/2
Wysłany: Sro 22 Gru 2010, 13:58
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


Każde JTD trzęsie i nie wierze ludziom jak mówią ze wymienili poduszkę to już nic zero drgań. Zmniejszyły się na pewno ale i dalej będą odczuwalne.
A ty Adaś masz dach typu sky window czy dołożony poz fabryka ?

Zazwyczaj awaria dwu-masy objawia się wypadaniem biegów w momencie przełączalnia oraz utrudnieniem.
_________________
Z poważaniem

Marek
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
adasch

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1794
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
Wysłany: Sro 22 Gru 2010, 14:05
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


mam ten płatowy tak jak w folderach. Very Happy

biegi wchodzą raczej bez problemów.

ciekawe jaka jest różnica wagi dwumasy OEM i valeo

postaram się to zaraz odgrzebać

Pozdrawiam

edit:
nie mam w eperze wagi Sad
_________________
Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto!
Powrót do góry
gadu-gadu
bheesty

Dyskutant



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 51
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: BMW E60 530d 218KM 2003r i Mercedes A 170CDi 95KM 2003r
Piwa: 1/6
Wysłany: Wto 25 Sty 2011, 15:48
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


Odświeżę temat, bo mi post skasowano:

Czy przy wymianie koła dwumasowego wymieniamy kompletne sprzęgło? I teraz czy kompletne sprzęgło do 1,9JTD 115KM 2002r ZFA19200000175616 z klimatyzacją, to:

- tarcza i docisk - link allegro
- łożysko (które nie występuje w komplecie)
- aktywator sprzęgła - link allegro

Co wymienialibyście, gdyby w Waszym aucie było wywalone tylko koło dwumasowe? Sprzęgło chodzi bardzo poprawnie, bierze gdzieś w połowie, nie wykazuje oznak ślizgania itp. Wymieniam koło, bo telepie mi budą i trzaska przy gaszeniu.

Pozdrawiam i z góry dziękuję
Powrót do góry
adasch

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1794
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
Wysłany: Wto 25 Sty 2011, 15:52
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


ja bym wymienił wszystko

czyli dwumasę
docisk
sprzęgło
łożysko z wyprzęgnikiem czy jak to się nazywa

pozdrawiam
_________________
Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto!
Powrót do góry
gadu-gadu
bheesty

Dyskutant



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 51
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: BMW E60 530d 218KM 2003r i Mercedes A 170CDi 95KM 2003r
Piwa: 1/6
Wysłany: Wto 25 Sty 2011, 15:55
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


A czy to co podałem (aktywator sprzęgła) to jest właśnie łożysko z wysprzęglikiem, bo nie znam w ogóle tych pojęć.
Powrót do góry
bosforus

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 399
Skąd jesteś (miejscowość / region): Merida, Yucatan,Mexico
Posiadane auto: NISSAN MARCH sedan 1.6 DOHC 2013
Piwa: 14/1
Wysłany: Wto 25 Sty 2011, 16:55
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


[/quote]A czy to co podałem (aktywator sprzęgła) to jest właśnie łożysko z wysprzęglikiem, bo nie znam w ogóle tych pojęć.

sprawdź w e-per, lub zadzwoń do aso. Z tego co pamiętam przed 2003 rokiem wysprzęglik był na skrzyni i sterował łożyskiem oporowym sprzęgła. obecnie jest pompa sprzęgła ( aktualny nr kat 55224082 ) i " tuleja przesuwna " czyli hydrauliczne łożysko oporowe sprzęgła ( nr kat 55183501 ). koszt pompy to ok. 175,00 zł w ASO, koszt łożyska to ok. 360, 00 zł w ASO.
"aktywator sprzęgła" z linku do allegro to właśnie hydrauliczne łożysko -innego łożyska nie potrzeba.
Powrót do góry
Anders25

Czytelnik



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wawa
Posiadane auto: fiat Stilo 1.9 jtd
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 27 Sty 2011, 19:07
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


A czy dwumas słychać na postoju tzn. na "luzie"??????
Powrót do góry
bosforus

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 399
Skąd jesteś (miejscowość / region): Merida, Yucatan,Mexico
Posiadane auto: NISSAN MARCH sedan 1.6 DOHC 2013
Piwa: 14/1
Wysłany: Czw 27 Sty 2011, 19:32
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


tego nie wiem. jak chcesz poczytać to :
http://petrolsmell.com/2010/11/11/zf-dual-mass-flywheel/
i
http://e-autoparts.pl/catalog/news.php?article=7&osCsid=2580b0591005cbba503eca2dc58f27e8
Powrót do góry
adam2000

Debiutant



Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 29
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubin
Posiadane auto: Stilo 1.9 jtd 115KM 2002r.
Piwa: 4/0
Wysłany: Sob 29 Sty 2011, 23:18
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


Opiszę mój przypadek, który zmusił mnie do wymiany koła dwumasowego. Już w temacie "Drgania na 5 biegu." ze stycznia 2010 r. pisałem o kole dwumasowym. Pamiętam wtedy Marek82 napisał, że to brednia. Więc wymieniłem wszystkie poduszki i łapy. Opony miałem nowe, posprawdzałem przeguby - były ok, a szarpało dalej.

A teraz jakie miałem objawy:
1) na wyłączonym silniku włączając 1. bieg bujając samochodem przód-tył wyraźnie było słychać stuk metaliczny i był dość duży luz,
2) na 4, 5 biegu podczas mocniejszego dodania gazu silnik dostawał drgania, po osiągnięciu prędkości drgania ustawały (bez względu na prędkość). Gdy dodawałem gaz pomału drgań nie było (najbardziej było to odczuwalne podczas wyprzedzania),
3) podczas jazdy na 4, 5 biegu (zresztą na niższych też) po wciśnięciu i puszczeniu gazu było słuchać metaliczny dźwięk i był wyczuwalny dość duży luz,
4) w temperaturze poniżej -15 st. C po odpaleniu były duże drgania budy, które po ruszeniu (na 1 i 2 biegu) i małym gazie były nie do zniesienia , ustawały po dodaniu gazu.

To wszystko zmusiło mnie do wymiany koła dwumasowego. Po konsultacji w ASO i zapoznaniu się z ceną (powiedzieli, że w 3 tys. zł się zmieszczę) podziękowałem im i postanowiłem wymienić je sam. Po zdemontowaniu skrzyni wiedziałem co mam kupić (u mnie był zamontowany zestaw "Valeo") - tarcza sprzęgłowa współpracująca z kołem dwumasowym nie posiada sprężyn /patrz zdjęcie 1/ (w wyżej podanym poście tarcza nie jest od silnika JTD 115KM, 2002 rok). Moja tarcza ma grubość 7mm a docisk według mnie jest bardzo dobry (małe ślady zużycia) /patrz zdjęcie 2/, ale nie znając grubości tarczy nowej postawiłem kupić zestaw (tarcza + docisk występuje tylko jako komplet) oprócz wysprzęglika i łożyska.

zdjęcie 1 - tarcza sprzęgłowa, zdjęcie 2 - docisk sprzęgła

KOSZTY (części kupione na allegro u sprzedawcy tanifiat):
Koło dwumasowe VALEO – 1150 zł (waga netto: 11,4 kg)
Zestaw tarcza sprzęgłowa oraz docisk VALEO – 538 zł (waga netto: 1,1 kg tarcza + 5,4 kg docisk)
wysyłka - około 35 zł (1 dzień roboczy)

Dzwoniłem do nich (sklep znajduje się w Suwałkach), podałem numer nadwozia samochodu (sprzedawca sprawdził i dobrał odpowiednie części do mojego silnika) i na drugi dzień dostałem paczkę. Nowa tarcza sprzęgłowa ma powyżej 8 mm grubości (jak widać na zdjęciu wyżej), tak że nie musiałem kupować nowej (moje auto ma przejechane 70 tys km). Jeżeli chodzi o wysprzęglik to jest on przykręcony do skrzyni biegów, a na nim mocowane jest łożysko – nie stwierdziłem dużego zużycia, więc tych elementów nie wymieniałem.

Po wymianie koła dwumasowego jestem miło zaskoczony:
ad.1) Bujając samochodem na 1. biegu brak metalicznych stuków, wyczuwalny mały luz,
ad.2) Na 4, 5 biegu podczas jazdy po mocnym wciśnięciu gazu nie ma drgań silnika, samochód płynnie przyśpiesza,
ad.3) Na 4, 5 biegu podczas jazdy wciskając i puszczając gaz nie słychać już metalicznych stuków, wyczuwalny luz taki jak w innych (sprawnych) samochodach,
ad.4) Ze względu na poprawę pogody nie mogę stwierdzić czy autem ciągle trzęsie.

Po odpaleniu silnika są wyczuwalne minimalne drgania – pewnie tego się nie zlikwiduje. Mam dostęp do Alfy Romeo 147 1.9 JTD MultiJet (120 KM) z 2008 roku z inną skrzynią biegów i u mnie są trochę większe drgania odczuwalne na kierownicy niż w Alfie.

Całość wymiany udokumentowałem zdjęciami, jak znajdę trochę czasu, to zrobię opis i wrzucę na forum do działu manual. Chciałbym dodać, że nie jestem mechanikiem.

Jeżeli jest ktoś zainteresowany kupnem używanej tarczy sprzęgła oraz dociskiem (zdjęcia lepszej jakości mogę wysłać na maila) proszę pisać na PW.

Pozdrawiam, Adam
Powrót do góry
adasch

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1794
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
Wysłany: Nie 30 Sty 2011, 11:09
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Przecież to nie koło dwumasowe - zatem co?


Dobra robota.

zmartwiły mnie te pozostałe drgania na biegu jałowym Mad

ja właśnie z powodu drgań przechodzących przez budę w zakrese najmniejszych obrotów i luzy chce wymienić dwumasę.

być może na rynku są cięższe koła które lepiej będą tłumić?

jaka jest różnica wag oem fiat vs valeo?

Pozdrawiam
_________________
Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto!
Powrót do góry
gadu-gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Stilo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Stilo »

Opinie o samochodach Fiat Stilo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.


FiatUno

7 777

1997r.

60 000 km

śląskie

FiatBravo

13 900

2009r.

230 000 km

śląskie

FiatDoblo

21 900

2010r.

290 000 km

mazowieckie

FiatScudo

34 900

2009r.

306 683 km

mazowieckie

FiatPunto Evo

19 999

2010r.

194 000 km

warmińsko-mazurskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System