Witam
Zabieram się do wymiany osłon gumowych przegubów w wewnętrznych w moim Seicento.
Czy ktoś z was wymieniał już to? Czy trzeba demontować zewnętrzne przeguby? czy macie jakiś schemat?
z góry bardzo wam dziękuję za pomoc drodzy forumowicze
nie trzeba musisz odkręcić kolo,odkręcić półoś odkręcić sworzeń wahacza zbić sworzeń wyjąc półoś ze skrzyni i po czym zdjąć pierścień segiera zdjąć łożysko igiełkowe i już masz dostęp do gumy, wymień tez sobie przy okazji uszczelniacz pod osłona to nie duży koszt a za jedna robota..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Seicento ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.