Po tygodniu postoju nie jestem w stanie uruchomić silnika. Po poniedziałkowym -10 w nocy chciałem przejechac samochodem 10 km zeby go rozruszac. Niestety nie udało mi sie.
Akumulator doładowałem na maxa 15 godzin. Silnik kręci, nie odpali za żadne skarby.
Świece ok, iskra jest, pompa paliwa działa, immobilaizer ok, czujnik położenia walu ok.
Co mnie zastanawia. Po przekręceniu kluczyka na zapłon pod maską z rejonu zaznaczonego czerwonym kółkiem dobiegają dziwne dźwieki, nie wiem jak je określić, oraz na rurze odchodzącej czuć delikatne drgania. Czy to normalne zachowanie?
Nigdy wcześniej nie miałem problemów z uruchomieniem silnika.
evap od okolo 10 miesiecy swiecil ze krytyczny, ale samochod jezdzil normalnie to nie ruszalem
dokladniej bledy jakie sie pojawily po tescie na komputerze:
EVAP - brak sygnalu
przepustnica elektroniczna - nieprawidlowy sygnal lub Wysoka wartość
P1121
P1122
zmierzyłem napięcia na wtyczce od przepustnicy masując przewód na - akumulatora i oto co mi wyszlo, tylko gdzie ja moge (poza aso) sie dowiedziec czy jest ok czy nie ?
odpowiedz na to pytanie pozwolila by mi dzialac dalej, bo albo cos z elektryka, albo przepustnica do wymiany?
Czy da sie ta przepustnice zregenerowac(rozebrać), tzn jej silnik/styki itp? _________________ Fiat Seicento 2003r. 1.1 + LPG - 120 tys km
Fiat Stilo MultiWagon 1.6 16V 2004r. 148 tys km
Re: ( Fiat Stilo ) Nie da sie uruchomić silnika! 1.6 16V MW 2004r.
Witaj,
W pierwszym linku,który podałeś trzeba być zalogowanym a w drugim jest błąd.
Otóż: U mnie zdarzyła się jednorazowo taka sytuacja,że nie chciał odpalić za nic,dziwne dźwięki gdzieś spod maski. dokładnie jak opisujesz.Odpaliłam wtedy na holu (Wiem,nie powinno się ale nie miałam innego wyjścia).Jak na tą chwile więcej się to nie powtórzyło,ale po części obstawiam immobiliser w kluczyku i wożę ze sobą drugi w razie znowu gdzieś pod firmą utknę. spróbuje odpalić drugim kluczykiem.
U mnie jest błąd P0340-Obwód położenia czujnika wałka rozrządu-wadliwe działanie. Świeci Check ale tylko jak jest wilgotno.Jak jadę długą trasę to po czasie gaśnie. Czujnik muszę wymienić bo prawdopodobnie gdzieś jest uszkodzony na kablach. Też nic więcej się nie dzieje. Przy minus 12 odpala bez niczego.Też nie wiem już gdzie, czego w razie co szukać.
Mój MW jest zagazowany. _________________ Nie znam się,kobietą jestem ...
(zpa 1256585)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.