Ducato MultiJet 130 szarpie 2500-3000obr z gazem w podłodze.
Poradźcie co może być przyczyną?
Ducato 2015r MultiJet 130
Póki auto nie przejedzie z 30km wszystko jest ok.
Potem zaczynają się szopki w przedziale 2500-3000obr podczas przyśpieszania (jednostajna jazda w przedziale tych obrotów nie powoduje problemu) auto szarpie w jednakowych odstępach czasu co około 4sec tylko podczas przyśpieszania
Diagnostyka nic nie wykazała.
Jedyne co udało się namierzyć to fakt że podczas szarpnięcia sterownik traci całkowicie zasilanie.
Urządzenie diagnostyczne podczas szarpnięcia traci komunikacje jak by ktoś wtyczkę z zasilania wyciągną.
Moduł ABS nawet wywala błąd że utracono połączenie ze sterownikiem silnika.
do 2500 i ponad 3000obr nie ma żadnych szarpnięć wszystko jest ok.
Poradźcie co może być przyczyną?
Ducato 2015r MultiJet 130
Póki auto nie przejedzie z 30km wszystko jest ok.
Potem zaczynają się szopki w przedziale 2500-3000obr podczas przyśpieszania (jednostajna jazda w przedziale tych obrotów nie powoduje problemu) auto szarpie w jednakowych odstępach czasu co około 4sec tylko podczas przyśpieszania
Diagnostyka nic nie wykazała.
Jedyne co udało się namierzyć to fakt że podczas szarpnięcia sterownik traci całkowicie zasilanie.
Urządzenie diagnostyczne podczas szarpnięcia traci komunikacje jak by ktoś wtyczkę z zasilania wyciągną.
Moduł ABS nawet wywala błąd że utracono połączenie ze sterownikiem silnika.
do 2500 i ponad 3000obr nie ma żadnych szarpnięć wszystko jest ok.
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 432 Skąd jesteś (miejscowość / region): Rybnik/Śląskie Posiadane auto: Teraz:Fiat 263 Diablo 2013 1.4Tjet+LPG_KIA SOUL 1.6+LPG były:Punto I Punto II FL ,GRANDE Punto, Linea,Palio,DOBLO IFL,PEUGEOT 307 SW FL,OPEL Kadett Opel Insignia,Chevrolet Captiva,Citroen ZX
Piwa: 23/2
Wysłany: Pon 09 Sie 2021, 08:05
Temat postu:
Re: ( Fiat Ducato ) Ducato MultiJet 130 szarpie 2500-3000obr z gazem w podłodze.
Miałem podobny przypadek i jak na razie skończyło sie na zacinającym EGR i uszkodzonym jednym wtryskiwaczu plus regulator ciśnienia .Po przejechaniu około 100km zaczeły się problemy z DPF-em i on został wyłączony razem z EGR-em.Teraz ma przejechane około 3000km i jak narazie jest OK. _________________ Elektronika samochodowa i wszystko co z nią związane na PW:)
Re: ( Fiat Ducato ) Ducato MultiJet 130 szarpie 2500-3000obr z gazem w podłodze.
U mnie EGR zaślepiony. A uszkodzenie czujnika ciśnienia miałeś potwierdzony błędem w sterowniku czy jak na to wpadłeś? Mówimy o czujniku ciśnienia doładowania czy spalin?
Teraz pytanie czy uszkodzony wtrysk powodowałby że sterownik silnika traci zasilanie...?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Ducato ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.