Dołączył: 28 Lut 2009 Posty: 1367 Skąd jesteś (miejscowość / region): pole Posiadane auto: Opel Astra GTC 1.9 CDTI 150KM IDS+ (DPF OFF, nowy kolektor ssący ~ 170KM= niecałe 7s na 100 :) )
Piwa: 18/1
Wysłany: Nie 19 Lut 2012, 17:24
Temat postu:
Re: ( Fiat Panda ) Spojler
uwielbiam takie posty.. wszedzie widac całą mase "sportowców" ze "spojlerami"
A teraz magiczne pytanie, zakładając że taki spojler działa.. Jak wpłynie spojler z tyły na samochód z napedem na przednią oś? dociska tył, więc koła napędzające mają słabszą przyczepność, więc w efekcie, samochód jezdzi gorzej..
jak działa spojer zwłaszcza taki z allegro? stawia opór przez co powietrze dociska samochód.. co to daje? wolniejsze przyspieszanie i wieksze palanie..
same pozytywy..
Cytat:
To co odmiana 100HP też nie jest sportowa
W żadnym wypadku, nie ma to nic ze "sporowym samochodem" to że do malucha dołozysz 5KM to tez nie zzrobi t tego sportowej fury.. z resztą 100KM.. heh.. mało to "zwykłych" samochodów" posiadających większą moc?
Docisk aerodynamiczny ten samochód ma taki jak trzeba z samego kształtu nadwozia. Wyraźnie odczuwalny zaczyna być on przy 160km/h... czyli powyżej prędkości maksymalnej.
Tylne spoilery dla celów innych niż stylistyczne montuje się właściwie tylko w bardzo mocnych i szybkich samochodach z tylnym napędem. Ale nie jest to regułą, bo takie samochody rajdowe jak Triumph TR7, Lotus Sunbeam czy Polonez 2000Rally miały tylko spoilery przednie albo w ogóle żadnych.
Nie ma co kombinować z dociskiem jak się nie umie jeździć, jeżeli ktoś nie jest kierowcą rajdowym ani wyścigowym to w ogóle nie powinien w żaden sposób próbować zmieniać sposobu prowadzenia się samochodu bo został on ustawiony przez konstruktora tak żeby było to dla użytkownika najbezpieczniejsze.
zaki1989 napisał:
W żadnym wypadku, nie ma to nic ze "sporowym samochodem" to że do malucha dołozysz 5KM to tez nie zzrobi t tego sportowej fury.. z resztą 100KM.. heh.. mało to "zwykłych" samochodów" posiadających większą moc?
Nie jest to auto torowe ani samochód rajdowy ,a w dodatku ma niewyłączalne ESP ale z tego co wiem to ono dopuszcza lekki poślizg ,a auto jest na tyle twarde że można skoczyć na gładkim asfalcie i nie dobije. Do szybkiej jazdy po górach czy okazjonalnego startu w KJSie nadaje się zdecydowanie lepiej niż większość aut więc nazwałbym ją cywilnym autem sportowym albo usportowionym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Panda ) Tuning
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.