Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 29 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec Posiadane auto: CC 704, FOS, 1994
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 30 Paź 2008, 12:11
Temat postu:
Gnijące, zardzewiałe błotniki
Witam.
Posiadam CC 700 z 94 roku. Kupiłem ją już ze śladami korozji na błotnikach, a ponadto wszystkie są szpachlowane, podejrzewam, że poza szpachlą blachy nie ma. Ostatnimi dniami - deszcze, niskie temperatury w nocy, w dzień nieco wyższe spowodowały, że błotniki gniją w zastraszającym tempie. Jeden (prawy tył) zaczął się kruszyć i kawałek odleciał.
Jak przed zimą je zregenerować? Podejrzewam, że nadają się jedynie do wycięcia i wspawania - zrekonstruowania nowych.
Ile blacharz za taką robotę może wziąć? Czy to jest bardzo czasochłonna robota? A może sam mógłbym coś poradzić?
Przyznam, że nie wygląda to za ładnie, aż wstyd pokazywać się gdzieś tym autem.
Re: ( Fiat Cinquecento ) Gnijące, zardzewiałe błotniki
Lepiej kupić na szrocie fajne wycinki niż nowe podróby, ja z zawodu jestem blacharzem Jakby Ci się porządnie wzięli za auto to w góra 4 dni powinni Ci zrobić, żadna filozofia, stare wyciąć, nowe wspawać, zaszpachlować, podkład, lakier, polerowanie i gotowe
Re: ( Fiat Cinquecento ) Gnijące, zardzewiałe błotniki
Koszta zależą od warsztatu, blacharz Ci weźmie gdzieś w granicy 50zł za jeden błotnik, lakiernik na gotowo gdzieś 100, 150zł. I tu kolega wyżej ma racje bo blacha w CC jest dobra.
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Krk Posiadane auto: Fiat CC 704,1996
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 09 Mar 2009, 14:26
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Gnijące, zardzewiałe błotniki
Szukałam właśnie podobnego tematu , jestem nowa więc proszę mnie tu nie bić odrazu za brak wiedzy , tym bardziej że chłopakiem nie jestem , więc mam prawo się nie znać
Ja mam podobny problem , co tu kolega pierwszy napisał , choć na Twoim miejscu cieszyłabym się że to tak wygląda a nie tak jak u mnie Tam gdzie Ty masz prawdopodobnie szpachlę , ja mam dziurę wyżarta przez rdzę , a jak miałam ostatnio małą stłuczkę , część zardzewiała całkiem odpadła , chłopak probówał potraktować tą dziurę włóknem szklanym , niestety nic z tego , jeszcez gorzej to wygląda i wybieram się właśnie do blacharza .
I teraz moje pytanie jest takie ile mniej więcej właśnie kosztowałoby zrobienie progu z nadkolem ? Tak MNIEJ WIECEJ ?Bo rozumiem , że to zalezy co i jak jest do zrobienia , ale chciałabym się jakoś nastawić , i nie dać się zrobić w balona , bo wiadomo że jak przyjdzie dziewczyna to można ją oskubać _________________ Gocciaczek
Re: ( Fiat Cinquecento ) Gnijące, zardzewiałe błotniki
wszstko zalezy od tego jak daleko trzeba bedzie ciac i czy dasz balchy zamienniki nowe zcy orygnialy nowe albo blotnik bedzie uzywany - znajdziesz w soim kolorze na szrocie to obejdzei sie bez jego malowania
a malowanie progu to nie jest tragedia bo dajac baranek na spod nie trzeba sie zbytnio starac... _________________ CC 900 wtrysk - postrach drog w opolu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.