Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Doblo ) Zawór sterowania ciśnieniem doładowania 1,9 JTD 74kW 101 Km



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Doblo ) Porady,problemy techniczne.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
killerTHM

Czytelnik



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce
Posiadane auto: Doblo cargo 1,9 jtd 101kM 74kW
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 14 Lis 2015, 22:58
Temat postu:

Zawór sterowania ciśnieniem doładowania 1,9 JTD 74kW 101 Km


Witam nowych kolegów!
Od jakiegoś czasu posiadam Doblo, mam jednak wrażenie,że nie daje pełnej mocy. W FES odczytałem ciśnienie doładowania max. 1250mbar - oczekiwane wyświetla ok 1600mbar. Zastanawiam się, czy mam dobrze spięte wężyki do zaworu od przeładowania turbiny.
Turbina po regeneracji z ustawionym zaworem (właśnie na ok 1,2 bara - tak koleś mówił), EGR wyczyszczony, czujnik ciśnienia doładowania też, wszystkie połączenia dolotu szczelne.

Tak to wygląda na aucie:
http://zapodaj.net/1d5f288969831.png.html
1- przewód z turbiny (daje nadciśnienie)
2- przewód prowadzący do zaworu przeładowania (do puszki u góry turbiny)
3 -przewód wpięty w dolot

Elektrozawór w stanie bez napięcia działa w sposób: dmuchając w wąż nr 3 - nie ma drożności, w torze 1-2 zawór drożny
Po podaniu napięcia na zawór, działa tor nr 1-3 (jest przepływ), na węzu nr 2 nie ma.
Wynika z tego, że zawór jest sprawny.
Czy jest to poprawny sposób podłączenia?
Pytam, bo wygląda trochę dziwnie. Na zaworze, na włączonym zapłonie nie ma napięcia, czyli przy przeładowaniu powinno się pojawić -a wówczas ciśnienie z turbo szłoby do dolotu zamiast na zawór przeładowania.
Czy ktoś mógłby to sprawdzić? Czy po odpaleniu auta na zaworze pojawia się u Was napięcie?
Zawór Pierburg 7.28148.02, auto jak w profilu, turbina ze stałą geometrią łopatek.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Doblo ) Porady,problemy techniczne. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Doblo »

Opinie o samochodach Fiat Doblo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Doblo ) Porady,problemy techniczne.


FiatTipo

48 900

2021r.

66 000 km

mazowieckie

FiatUno

7 777

1997r.

60 000 km

śląskie

FiatCroma

11 900

2007r.

255 000 km

łódzkie

FiatSedici

23 900

2010r.

137 000 km

małopolskie

Fiat500

49 900

2017r.

81 830 km

kujawsko-pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System