Dręczy mnie od jakiegoś czasu, problem z immo, przy przekręcaniu kluczyka na wyświetlaczu pojawia się żółta kłódka oraz czerwony znaczek silnika, po przekręceniu auto nie chce odpalić, zaś po ponownym zapłonie auto odpala normalnie, nie wiem w czym jest to spowodowane, ponieważ nie dzieje się to przy każdej próbie odpalenia, może 2 razy w ciągu dnia, ale jest to wkurzające, proszę o jakieś porady
Panowie doradźcie mi co z tym fantem zrobić, dzisiaj auto kręciłem chyba z 10 razy nic za 11 odpalił, ale za każdym razem błąd się pojawiał, mimo wyłączenia zapłonu, stało się to po dłuższej postoju, czy wie ktoś może gdzie znajduje się antena od immo???
Nie wiem czy to ona szwankuje czy nie, Fiat EcuScan pokazał tylko że Ecu nie otrzymało sygnału od czujnika
Immobiliser niestety kolejny raz dzisiaj dał o sobie znać, dzieje się to na pewno przy wysokiej temperaturze w samochodzie, jak tylko auto postoi z 3 godziny w gorącym lub na słońcu zaraz się zaświeca kontrolka i nie można uruchomić, dziwne ale prawdziwe, już po prostu nie wiem co może to powodować, może to czujnik poł. wału
Dzisiaj byłem na diagnostyce, elektronik nie bardzo wie co to może być, właśnie dlaczego immo szwankuje tylko przy wysokich temperaturach, błąd jaki mu wyświetla komputer to U1600- błąd immo lub anteny luz zły kod czy coś takiego, nie mam niestety drugiego kluczyka ani też pomysłów na ten samochód
Panowie potrzebuje Waszej szybkiej pomocy, ponieważ dzisiaj rano auto nie odpala wogóle, immo świeci cały czas, wiec dobrałem się dzisiaj do stacyjki i okazało sie ze prawdopodobnie przyczyna tych wszystkich problemów sa styki które dochodzą do stacyjki(dwa malutkie przewody, jeden z styków jest urwany, czy można jakoś ten kabel wymienić czy trzeba będzie go lutować, bardzo proszę o odpowiedz!!!
Trafiłeś w sedno, przy stacyjce masz pętłę fazową do immobilisera., Dwa cienkie przewody na minikostkę. Połączenie musi być sprawne, uszkodzony przewód możesz lutować. W kluczyku masz nadajnik, który po włożeniu do stacyjki dezaktywuje blokadę i auto zapala.Jak poprawisz to połaczenie na tej pętli ,błąd powinien zniknąć, powodzenia. _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Jak potrafisz lutować to poninieneś dać radę, po polutowaniu i sprawdzeniu zalej te przewody klejem na gorąco albo żywicą celem usztywnienia i zabezpieczenia.
edit :Tam jest mało miejsca, możesz obciąć ten drugi przewód, osobno dolutować do wtyczki dwa nowe przewody a następnie dolutować je do obecnych przewodów, dłuższy przewód będzie Ci łatwiej przylutować i nie będzie narażony na zerwanie. _________________ Fiat Stilo 1,9JTD po wypadku,--- CZĘŚCI --- kontakt na PW
Tak. Ta plastikowa pętla co jest na stacyjce, mozna ją zdjąć, jest na małych zatrzaskach.Te przewody z tą minikostką co wychodzą z wiązki kabli wpina się się do tej pętli na stacyjce,co zaznaczyłes. Jak dasz radę polutować, to próbuj, tylko aby zwarcia nie było i kostka się nie stopiła.Robótka jest dosc niewygogna, ale pomału zrobisz. Jesli połaczenia będą ok. bląd na wyswietlaczu zginie natychmiast i auto zapali.W swoich zmieniałem wkładki w stacyjkach, wszystko rozpinałem i po zmontowaniu auta zapalały od razu, żadnych błedów nie było.Musisz ostrożnie lutować przy tej kostce bo takie małe g.. i ciasno tam trochę. _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Zastosowałem nowe przewody, akurat miałem od starego zasilacza komputerowego, uciąłem stare zlutowałem wszystko razem i bezproblemu zatrybił za pierwszym razem, mam nadzieje tylko że miało to związek z tą temperaturą, oba przewody były w tragicznym stanie, jeden ledwo co trzymał kostkę a drugi był całkowicie zerwany, do tego bardzo krótkie i robota przy dość intensywnej gimnastyce, ale opłacało się. Bardzo dziękuje za pomoc obu Paną, piwka już postawiłem, zdecydowanie uważam ten przewód za beznadziejnie wykonany i słabo zlutowany, teraz jest porządnie zlutowany i zabezpieczony, pozdrawiam
Sprawa jest rozwiązana, od tej naprawy wszystko wróciło do normy, brak problemów z immo przy wysokich temperaturach, ciesze się że tak to się skończyło, przestroga dla tych którzy będą mieli podobny problem
Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 47 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mysłowice Posiadane auto: Fiat Stilo 1.6 16v 2001 r+ gaz sekwencja
Piwa: 0/2
Wysłany: Pon 19 Lip 2010, 11:40
Temat postu:
security car
Witam ja mialam podobny problem po przekręceniu kluczyka nie gasła mi mi żółta kontrolka silnika czasami stałam po godzinie na poboczu rzeczywiście było to wkurzające poradzili mi wyczyścić kluczyk szczoteczką do paznokci bo może kluczyk jest zabrudzony i nie czyta kodów z kluczka.Rzeczywiście kluczyk wyczyściłam miałam spokój na 3 miesiące. Następnym razem dzwoni mechanik do mnie że nie może odpalić auta bo włącza się Security Car, ale powiedział że sobie da radę z tym. Teraz jeżdżę z obudową pod kierownicą odkręconą(może nie fachowo nazwane) i mechanik doradził mi że jeżeli to się powtórzy to mam tą obudowę ściągnąć i poruszać kabelkami w miejscu gdzie się wkłada kluczyk (bo miałam pętelkę zrobioną odplątał ją i po przekręceniu kluczyka security car zgasło). Na razie jeżdżę 4 miesiące i nic się nie dzieje . Dzwoniłam również do warsztatu w Tychach, który się takimi naprawami zajmuje ale powiedziano mi,że na chwilę obecną nic mi nie poradzi. Jeżeli zacznę uruchamiać auto awaryjnie czyli wbijając kody pedałem gazu to mam się zgłosić do nich. Sorki za nie fachowe nazewnictwo może moja porada Ci jakoś pomoże. _________________ slodziutka2310
... poradzili mi wyczyścić kluczyk szczoteczką do paznokci bo może kluczyk jest zabrudzony i nie czyta kodów z kluczka.Rzeczywiście kluczyk wyczyściłam miałam spokój na 3 miesiące.
Czyszczenie kluczyka nic nie da, pastylka immo jest zatopiona w plastiku kluczyka, zasilanie pastylki jak i wysyłane przez nią kody są przekazywane elektromagnetycznie. _________________ Fiat Stilo 1,9JTD po wypadku,--- CZĘŚCI --- kontakt na PW
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.