Przeczyściłem sobie EGR, i przepustnice na ile tylko mogłem. Niesety ale chyba uszkodziłem EGR, chciałem go przetestować i podłaczyłem na krótko pod 12V to go chyba zabiło. Teraz mam tak, że do 2500obr bardzo jest mułowaty. Jak podłączam pod FES nie pokazuje błedów (przed czyszczeniem był) ale za to wartość otwarcia EGR jest cały czas na 1% a wcześniej zmieniała się w zależności od dodania gazu. Dodałem też zaślepke EGR tą z otworami (nie całkowitą). Może to ta zaślepka ? Poradźcie zanim kupie jakis regenerowany EGR.
Jak odłączyłem przepływomierz to różnica była taka, że zaczoł bardziej kopcić i nic pozatym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.