ducato 2.3 jtd multijet 2008 problem z porannym odpalaniem
witam szanownych forumowiczów, prosze o porade w sprawie odpalania samochodu rano gdy temperatura wynosi około zera auto ciężko odpala,miga kontrolka świec żarowych ,świece sprawne ,były sprawdzane,moje przypuszczenia to przekażnik świec żarowych ,po odpaleniu na chwile widać z wydechu biały dym,i auto pracuje jakby na 3 cylindrach,prosze o jakieś porady jaka może być przyczyna .
Re: ducato 2.3 jtd multijet 2008 problem z porannym odpalaniem
ja stawiam na wtryskiwacze miałem ten sam problem!!!!!!Nie baw się w rzadne przekaźniki świece itd... Sprawdź u jakiegoś dobrego mechanika wtryski paliwa,testem przelewowym.Biały dym to woda z układu wydechowego normalna sprawa.założę się że któryś leje i to ostro.
Re: ( Fiat Ducato ) ducato 2.3 jtd multijet 2008 problem z porannym odpalaniem
witam co do wtryskiwaczy to robiłem jakąś próbe przelewową wtrysków i wszystkie menzurki napełniały się jednakowo, tylko nie wiem ile paliwa ma się wydostawać ,te wtryski to dość kosztowna sprawa
Re: ( Fiat Ducato ) ducato 2.3 jtd multijet 2008 problem z porannym odpalaniem
witam,próbe przelewową wykonałem sam według opisów z internetu,tylko po uruchomieniu auta strzykawki zaczeły sie szybko napełniać wszyskie równocześnie,jeszcze gdzieś wyczytałem że jeśli miga kontrolka świec to może być problem z wtryskami ,co do egr to mam odpiąć przewód z podciśnieniem czy jest tam jakieś złącze elektryczne,jeszcze ,jeśli wtryski byłyby wadliwe to autko by dymiło na czarno?,niewiem objawów takich niemam doradżcie coś jeszcze, bo wtryski to kosmiczny wydatek,przekażnik też nie tani ,ale niestety jakis problem istnieje.pozdrawiam
Re: ( Fiat Ducato ) ducato 2.3 jtd multijet 2008 problem z porannym odpalaniem
pojemniki powinny wypełniać się tak 50 ml na 5 min testu,napisz jeszcze czy kopci ci przy gazowaniu na czarno.Ale mimo wszystko stawiam na wtryski,regeneracja wtrysków to ok 400 zł za szt.z założeniem,trochę lipa że to sa wtryski commonrail i nowe to już dość kosztowna sprawa,ale trochę mnie to dziwi że taki rocznik i już wtryski do regeneracji ale według producenta zalecana wymiana wtryskiwaczy jest co 100000 km. _________________ Pozdro dla ziomali
Re: ( Fiat Ducato ) ducato 2.3 jtd multijet 2008 problem z porannym odpalaniem
autko nic nie dymi na czarno,tylko puszcza na chwile biały dym podczas odpalania gdy temperatura jest w granicach zera ,gdy jest już cieplej auto odpala bez problemu ,uatko spala około 12 l z tym ze ciągle na dojazdach około 10 km to zanim dojade to prawi się silnik zagrzeje niewiem,czy to spalanie jest wysokie czy w normie,ducato maxi na trasie specjalnie nie sprawdzalem bo na razie robota w okolicach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Ducato ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.