Dołączył: 03 Gru 2011 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnowskie Góry Posiadane auto: fiat 126p rocznik 98
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 03 Gru 2011, 18:47
Temat postu:
kłopoty z gażnikiem
kupiłem gażnik po regeneracji i wymieniłem go w moim elegancie (stary gaźnik miał wytarte panewki w wałku przustnicy i totalnie nie trzymał obrotów), niestety po wymianie na nowy mój maluch jest słaby, nie wchodzi na obroty tak jak przy starym gazniku, pod górki musze redukować na trzeci bieg, totalnie stracił ducha, silnik pracuje kulturalnie jest cichszy, obroty trzyma, równiutko pracuje, ale stracił moc, co to jest , może poziom paliwa jest za niski, poradźcie co robić ?
Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 1360 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 16V
Piwa: 57/9
Wysłany: Sob 03 Gru 2011, 22:42
Temat postu:
Re: ( Fiat 126 & Bis ) kłopoty z gażnikiem
Trzeba podregulować dyszą jałowych, regulacja gaźnika w maluchu jest dobrze opisana w książce pt: "sam naprawiam".
Na początek możesz wykręcić ją o 1/4 obrotu, jazda testowa i ew jeszcze 1/4 ale nie przesadź bo zacznie dużo palić i zalewać. _________________ |
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta )
full lans )
|
Posiadane auto: CC 700 1997r (od nowości) oraz Opel Corsa 1,2 lpg, 2005r.
Piwa: 224/104
Wysłany: Nie 04 Gru 2011, 00:52
Temat postu:
Re: ( Fiat 126 & Bis ) kłopoty z gażnikiem
Tak jak piszesz, sprawdź poziom paliwa. Pływak od powierzchni uszczelki ma być w odległości 7-7,5 mm. Oczywiście mierzymy przy położeniu dekla w pionie. Dysza jak pisze kolega powyżej powinna być 115. Ja radze ci abyś jeszcze raz rozebrał gaźnik i go dobrze przedmuchał sprężonym powietrzem, a szczególnie dyszę główną paliwa, gdyż przy regeneracji mogły pozostać jakieś paprochy lub opiłki które ją przytykają.
Dołączył: 03 Gru 2011 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnowskie Góry Posiadane auto: fiat 126p rocznik 98
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 04 Gru 2011, 20:47
Temat postu:
Re: ( Fiat 126 & Bis ) kłopoty z gażnikiem
stary szofer napisał:
Tak jak piszesz, sprawdź poziom paliwa. Pływak od powierzchni uszczelki ma być w odległości 7-7,5 mm. Oczywiście mierzymy przy położeniu dekla w pionie. Dysza jak pisze kolega powyżej powinna być 115. Ja radze ci abyś jeszcze raz rozebrał gaźnik i go dobrze przedmuchał sprężonym powietrzem, a szczególnie dyszę główną paliwa, gdyż przy regeneracji mogły pozostać jakieś paprochy lub opiłki które ją przytykają.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat 126 & Bis ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.