Temat wydawaloby sie stary i opracowany ale-
ostatnio robilem zalewanie plynem i aby przelac odpowietrzniki na wezach musialem wlac do zbiorniczka tyle ze wylewalo sie korkiem -
jak robicie w tym momencie ?
zostawiacie korek odkrecony- zakrecacie na czas odpowietrzania?
czy moze u mnie jest nie tak /mam lpg?
pzdr
teraz zauwazylem ze jest specjalny dzial -uklad chlodzenia - wiec prosze o przeniesienie
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) odpowietrzanie 1.6
Po pierwsze, uzupełnij profil jak pisze moderator , bo nie wiadomo czy jest LPG . Często gazownicy błędnie umieszczają reduktor (parownik) - za wysoko , i zbiera się tam powietrze (jak w naczynku CO) które trudno usunąć . Po drugie , nie nalewaj płynu do zbiorniczka by się przelewało , ale 1--2 cm więcej jak stan . Połóż gazę lub chusteczkę na otwór wlewowy , i ustami (siłą płuc) dmuchaj w zbiorniczek , aż odpowietrznikami ujdzie powietrze i pokaże się płyn . Zamknij odpowietrzniki , sprawdz ilość płynu w zbiorniczku i go zakręć . Pamiętaj : nigdy nie otwieraj zbiorniczka na gorącym czy nawet ciepłym silniku , tylko na zimnym silniku .
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) odpowietrzanie 1.6
w watku sa wszystkie niezbedne informacje
wersja o dmuchaniu w zbiorniczek nie przekonuje mnie - wg ksiazki powinno sie przelac bez takich zabiegow
bo np.dmuchasz plyn sie przelewa -przestajesz dmuchac zeby wkrecic odpowietrznik plyn sie cofa wchodzi powietrze i tyle z odpowietrzenia
pewnie musi sie i tak samo pozniej odpowietrzyc
chodzilo mi czy u was przelewa sie tak jak jest to napisane
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) odpowietrzanie 1.6
Trudno, że Cię to nie przekonuje, ale to jedyny i sprawdzony sposób na dobre odpowietrzenie .W Servisie Fiata , gdy miałem wymieniany termostat , właśnie tak mechanik odpowietrzał. Podczas gdy on dmuchał trzymając nadciśnienie , mi kazał zamykać odpowietrzniki . W przeciwnym razie , jak piszesz , powietrze wróciło by do układu . W rozmowie dlaczego tak ,powiedział , że jest kilka marek samochodów , w których to zbiorniczek jest zamontowany za nisko lub nagrzewnica za wysoko , stąd problem i inaczej się nie da . Co do książki J Zębowicza to ogólnie jest dobrą i przydatną książką , ale zawiera wiele błędów . Była pisana na szybko , po pojawieniu się w Polsce Sien , za rok bo w 98r było już pierwsze wydanie , brak doświadczeń ,i dokładnych tłumaczeń miało wpływ na zawarte błedy .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Układ chłodzenia
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.