Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Jawor Posiadane auto: Ducato 2.0 benzyna
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 30 Mar 2013, 21:28
Temat postu:
klepiace Zawory 2.0 benzyna
Witam
Moje auto do fiat ducato 2.0 benzyna. Mam do niego 2 glowice. Na jednej zaczeły grac jak w duzym fiacie zawory postanowilem zrobic druga glowice.
Zrobiona glowice w zakładzie tym sie zajmującym założyłem i oznaki identyczne.... troche słabiej słychac te zawory ale słychac... zalałem swierzy olej 15W40. Zawory były ustawiane szczelinomierzem w zakładzie naprawiajacym głowice.
Zawory słychac falowo raz ciszej raz głośniej, rozrzad założony tak jak trzeba. zgodnie ze znaczkami na pasku jak i opakowaniu. Zawory z tego co widziałem reguluje sie blaszkami ktore znajduja sie pod szklankami.
Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Jawor Posiadane auto: Ducato 2.0 benzyna
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 31 Mar 2013, 14:52
Temat postu:
Re: ( Fiat Ducato ) klepiace Zawory 2.0 benzyna
myslisz ze to wina luzow zaworowych ? pamietam ze kiedys przy silnikach bmw m40 trzeba bylo lac olej zadki aby zawory nie klepaly ale to wina byla ukladu smarowania....
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 2023 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kępno, Wielkopolska Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
Wysłany: Nie 31 Mar 2013, 16:07
Temat postu:
Re: ( Fiat Ducato ) klepiace Zawory 2.0 benzyna
Piszesz, że luzy regulowanę są płytkami więc nie widzę związku ze stosowanym olejem no chyba, że masz hydrauliczną regulację zaworów to wtedy stosowany olej ma duże znaczenie. _________________ Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr
Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 1512 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Gr.C4Picasso 1,6HDi, Freelander 1.8; Ulysse2,0; Idea 1,4
Piwa: 103/3
Wysłany: Nie 31 Mar 2013, 22:43
Temat postu:
Re: ( Fiat Ducato ) klepiace Zawory 2.0 benzyna
Cytat:
Na jednej zaczeły grac jak w duzym fiacie zawory
może to nie o zawory chodzi, a o spalanie detonacyjne ?
głowice mają okreloną dopuszczalną granicę planowania - własnie żeby nie sprężać za bardzo silnika ponad możliwości kompensacji układu wtryskowo-zapłonowego
pomijam rodzaj stosowanego paliwa
koło rozrządu na wale nie ma luzu na klinie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Ducato ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.