Dołączył: 26 Lis 2007 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pszów Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 JTD-1999R
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 27 Lis 2007, 00:36
Temat postu:
Wskaźnik paliwa
Witam, nie dawno kupilem Fiata Bravo JTD i nie podnosi mi sie wsazowka z paliwa ale kontrolka z rezerwy sie swieci,nie mam pojecia co to moze byc.Jak ktos sie orientuje to prosze o info.
ale nie mam pojecia jak to wymienic, moze jakis bezpiecznik, chodz tu raczej padloby wiecej wskaznikow...moze jakas roleczka we wskaznikach..pojecia nie mam, nie rozbieralem nigdy budzika... _________________
Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 73 Skąd jesteś (miejscowość / region): Stalowa Wola Posiadane auto: Renault Trafic 2.0dci 2008r
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 27 Lis 2007, 13:44
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Wskaźnik paliwa
Z tego co wiem to wymiana czujnika jest przej***na bo to siedzi w zbiorniku paliwa. A raczej malo prawfopodobne zeby tow skazowka padla :/ _________________ World Citizen
Tak jak kolega wspomniał mógł się zaciąć pływak w zbiorniku. Ja to rozbierałem już kilka razy i nie jest to wcale takie przej***ne. Trzeba by wyciągnąć zespół pompy paliwa - tam jest pływak. Może wystarczy go tylko poruszyć (wyczyścić) i po sprawie. Może po prostu coś tam się zasyfiło.
Do tego będziesz potrzebował koniecznie kanał i drugą osobę do pomocy, jeżeli będziesz to robił 1-wszy raz.
Jeżeli opadniesz już z sił szukania przyczyny i zdecydujesz się wyciągnąć pływak, to napisz - opiszę Ci jak to rozebrać.
Powinno być dojście przez klapkę serwisową w bagażniku lub pod tylnimi siedzeniami(taka okrągła) mimo że u mnie pompka była przesunięta w osi w stosunku do otworu dało radę ją wyjąć. Powodzenia. _________________ przemo
Hehe Moje bravo właśnie stoi rozebrane w garażu bo czekam na pompe paliwa i wyjęcie jej jest banalnie proste bo wystarczy w bagażniku wyjąż wszystko odkrecić dekielek i wyciągnąć pompe Ale nie w moim bo mam butle z gazem i jakiś idiota do dekielka przykręcił stelaż od butli a żeby go odkręcić musiałem odkręcić bak :/ nie jest to trudne tylko zamiast 15 minut musiałem siedzie 4h i odkręcać te sruby które za nic nie chciały puścic nawet po wd40 jutro ma mi przyjśc z allegro także wkońcu bravka zacznie działac Pozdro
Ja po urwaniu pierwszej śruby mocowania baku ( autko na podnośniku kolumnowym) jednak odkręciłem butlę, przewróciłem na bok i po odkręceniu stelaża dobrałem się do pompy _________________ przemo
Powinno być dojście przez klapkę serwisową w bagażniku lub pod tylnimi siedzeniami(taka okrągła) mimo że u mnie pompka była przesunięta w osi w stosunku do otworu dało radę ją wyjąć. Powodzenia.
To przesunięcie jest również u mnie i myślę że tak jest w każdym Bravo - jakiś idiota Luidżi to projektował.
Ja dobrałem się w taki sposób że odkręciłem bak z beną, opuszczając go lekko i wtedy wyjąłem cały zespół pompy paliwowej.
Kolego kubabyk jak będziesz wymieniał sobie tą pompkę, zmień od razu przewody (te czarne). Po ponownym założeniu tych samych możesz daleko nie ujechać i wszystko będziesz musiał robić 2x.
Pamiętaj że nie mogą to być gumowe wężyki bo Ci pękną pod ciśnieniem.
Kup porządne zbrojone przewody paliwowe (15zł) i zaciśnij opaskami na śrubki. Jeżeli zrobisz to na "odwal się" to będziesz się jeszcze długo z tym męczył. Zaufaj mi - zęby zjadłem na tej pompie i śniła mi się jeszcze z 2x po całej robocie
To musi być zrobione "na cito".
Pompka działa auto też Pojechałem od dziewczyny i jak wracałęm coś mnie pokorcilo zeby zobaczyw w garazy czy coś nie kapie i k... kapie przetarł sie wężyk przed tylnym lewym kołem jeden tam wychodzi ale to już zrobie jutro albo po jutrze bo zatankowałem do pełna musze troche paliwa wyjeżdzić bo inaczej mi benzyna cała wycieknie Narazei zalepiłem mydłem a jutro spalamy benzin
u mnie zatankowalem 20 litrów benzyny a wskazówka podniosła siej zaledwie jedną kreskę ponad rezerwe to chyba coś nie tak na moje oko , ogólnie jeżdze na gazię a paliwa używał tylko na rozpałkę ale chce żeby wszystko było jak nalezy a tak chyba nie powinoo być , dodam jeszcze nie mam dziury w baku nic nie kapię _________________ Bj_2006
Prawdopodobnie tak jak wyżej - trzeba by zajrzeć do zespołu pompy paliwa. Mogło się coś zasyfić. Trochę ciężka robota (zwłaszcza jak masz przesunięty otwór w klapie serwisowej), ale wykonalna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.