Re: ( Fiat Stilo ) pulsujaca kontrolka silnika i engine fault
Trudno powiedzieć, ja uważam, że stilo to dość kapryśne auto.
Wczoraj wymieniliśmy przepustnice, dzisiaj wsiadam do auta, odpalam a tu błąd (przed wymianą sam się wykasował i nie było).... no to nic, kody błędów 1121 i 1221, wykasowane i zobaczymy po weekendzie, czy znowu będą się zaświecać czy też nie...
Re: ( Fiat Stilo ) pulsujaca kontrolka silnika i engine fault
i dzisiaj rano znów błąd się zaświecił, po podłączeniu kompa pokazało p1221, więc przepustnica jest w porządku (wcześniejsze błędy z nią związane to p1220 i p1121), tylko teraz pytanie co oznacza ten błąd i co z nim zrobić
Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dąbrówka Posiadane auto: fiat stilo multi wagen1,6 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 29 Maj 2016, 21:55
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) pulsujaca kontrolka silnika i engine fault
problem w stilo 1,6 wypadanie zapłonu na 2 cylindrze ,do 120 km jazda bez problemu a po 120 km zapala się i migocze kontrolka ,problem z motorem i klucz , jak dam minimalnie gazu, milknie wszystko jak ma motor troch cięszko to nic się nie dzieje wymieniłem cefki,świece,sonde lambde,pompe paliwa i nic mechenik powiedział że mechanicznie jest ok jest problem z elektryką co mam robić
Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dąbrówka Posiadane auto: fiat stilo multi wagen1,6 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 29 Maj 2016, 21:57
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) pulsujaca kontrolka silnika i engine fault
problem w stilo 1,6 wypadanie zapłonu na 2 cylindrze ,do 120 km jazda bez problemu a po 120 km zapala się i migocze kontrolka ,problem z motorem i klucz , jak dam minimalnie gazu, milknie wszystko jak ma motor troch cięszko to nic się nie dzieje wymieniłem cefki,świece,sonde lambde,pompe paliwa i nic mechenik powiedział że mechanicznie jest ok jest problem z elektryką co mam robić
Re: ( Fiat Stilo ) pulsujaca kontrolka silnika i engine fault
bogdanpaczek.66@wp.pl napisał:
problem w stilo 1,6 wypadanie zapłonu na 2 cylindrze ,do 120 km jazda bez problemu a po 120 km zapala się i migocze kontrolka ,problem z motorem i klucz , jak dam minimalnie gazu, milknie wszystko jak ma motor troch cięszko to nic się nie dzieje wymieniłem cefki,świece,sonde lambde,pompe paliwa i nic mechenik powiedział że mechanicznie jest ok jest problem z elektryką co mam robić
Mam te same objawy co ty.Komputer zakomunikował wypadanie zapłonu na drugim cylindrze,zamieniłem miejscami cewki 2 z 1.Obiawy podczas normalnej jazdy po mieście znikneły.Podczas jazdy autostradowej po przekroczeniu 120 km/h objaw powrócił.Podłączony komputer wyświetlił komunikat [wypadanie zapłonu na drugim cylindrze],więc problem powrócił.Wydedukowałem że skoro problem powraca to może pomoże wymiana świec na nowe,tak też zrobiłem.Efekt znikną do momentu wjechania na autostrade i tu ZONK problem wrócił i to ze zdojoną siłą,gdyż podłączony komputer wykazał [wypadanie zapłonu na drugim i trzecim cylindrze].
Nie mam więcej pomysłów,miał ktoś coś podobnego,jeśli tak to co powoduje te wypadania zapłonu i czy można z tym coś zrobić.Pozdrawiam.
Fiat Stilo 1.6 16V+LPG
Re: ( Fiat Stilo ) pulsujaca kontrolka silnika i engine fault
witam przed chwilo zrobilem ta opcje z mrygajacym check engine ale do od cieica i pomoglo ave temu co to wymyslil a mechanik kazal mi kupic przepustke i sprzedac stylo. Ale Fiat Panowie i Panie oznacza Fiat+ Olej= i jzada]
Dołączył: 11 Sie 2018 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Puławy Posiadane auto: Stilo 1,9 JTD 115 KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 11 Sie 2018, 23:04
Temat postu:
Komunikat Engine na tablicy rozdzielczej
Witam.
Posiadam Stilo 1,9 jtd 115 KM. rok 2002
Problem mój polega na tym, że ciągle na desce rozdzielczej wyświetla mi się komunikat "engine".
Sytuacja wygląda tak, że po odpaleniu samochodu i przejechaniu kilku kilometrów czasem zapala mi się kontrolka check engine i po zgaszeniu samochodu nie ma możliwości ponownego go odpalenia. Problem pojawia się gdy jest ciepło na dworze (od wiosny do jesieni). Zdarza mi się czasem pojeździć trochę na "rezerwie", ale w zimie nawet przy dużych mrozach ani razu taka sytuacja się nie pojawiła. Komputer pokazał , że uszkodzony jest przepływomierz, więc go wymieniłem. Niestety, problem pozostał. Dwie rożne osoby sprawdzały go na komputerze i nie pokazało jakichkolwiek błędów i awarii. Wszystko ok. Elektryk sprawdził rozrusznik, alternator, i inną elektrykę i powiedział, że z tym jest wszystko w porządku. Rozrząd wymieniłem w maju 2018 r. Pompa paliwa działa bez zarzutu. Dzisiaj miałem taką właśnie sytuację, ale odpaliłem go "za pomocą" PLAKA. Co może być przyczyną takiego stanu rzecz?
Pozdrawiam.
Dzisiaj (w niedzielę) próbowałem go odpalić i nic z tego, chociaż przestał cała noc na parkingu, więc ostygł zupełnie. Dodam jeszcze, ze akumulator jest nowiutki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.