Posiadane auto: Scenic 1,5 dCi 2005 101 KM
Piwa: 836/1024
Wysłany: Sro 09 Cze 2010, 09:11
Temat postu:
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) złącze elastyczne
ZTCW mnie plecionki (w 1,4 i 1,6) wycinali i nowe obspawali do rur. wymianiałem w każdym aucie jeden raz i nigdy później nie było problemów. tłumiki najszybciej lecą te ostatnie, ze względu na gromadzenie sie tam pary wodnej. dobrze, że wymiana nie jest skomplikowana
Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 97 Skąd jesteś (miejscowość / region): wlkp Posiadane auto: fiat siena 1.2 el + lpg
Piwa: 7/3
Wysłany: Sro 09 Cze 2010, 11:17
Temat postu:
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) złącze elastyczne
w mojej poprzedni właściciel też przynajmniej raz wymieniał samą plecionkę a ta oberwała przy drganiach silnika z jakimi walczyłem a przyczyną których były zapieczone wtryskiwacze. dodatkowo uszczelka między rurą kolektorową a katalizatorem puszcza. więc tak sobie pomyślałem czy nie lepiej wymienić cały element.
Dołączył: 16 Maj 2008 Posty: 765 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec Posiadane auto: Fiat Siena 1,6HL+LPG(BLOS), GP
Piwa: 30/16
Wysłany: Sro 09 Cze 2010, 23:40
Temat postu:
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) złącze elastyczne
piwo dla ciebie za foto - a ja mam pytanie co wstawiłes zamiast katalizatora ? _________________ Czerwona Siena 1,6HL + gaz (blos) daje rade , GP estiva B&M exotica
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 631 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: fiat
Piwa: 36/9
Wysłany: Czw 10 Cze 2010, 20:21
Temat postu:
wydech siena
strumienica???.... mam nadzieję że SKP (i sąsiad z parteru) się nie doczepi o spaliny...
A więc to nie w kolektorze jest wspawka z sondą a w zwykłej rurze już za plecionką- z opisu wywnioskowałem że jest inaczej.
Co do sanek to faktycznie są zjadane, a próby z obczyszczaniem i malowaniem farbami antykorozyjnymi czy nawet takim preparatem antykorozyjnym nic nie dawały do czasu jak zabezpieczyłem podkładowo cynkiem w spraju to co zostało. No i jak na razie spokój
Zabezpiecz jeszcze miejsca spawania na wydechu i będzie git
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2, 3, 4Następny
Strona 3 z 4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.